Monday, February 21, 2011

Aku Ruandu

Posted by Anne Orvile at Monday, February 21, 2011
Firstly.. Salam sejahtera buat semua pembaca budiman (budiwati boleh ker).
    Sebelum Anne nak teruskan conteng-conteng kat blog ni, Anne nak kongsi sikit tentang maksud 'Aku Ruandu' tu.
    Aku Ruandu adalah dua patah perkataan dalam bahasa ibunda (bahasa murut) Anne yang ertinya dalam bahasa melayu ialah 'Aku Wanita'. Anne sengaja pilih 'Aku Ruandu' sebab bila Anne apply 'Aku Wanita', nama tu dah pun diambil orang. Anne pilih nama yang berkaitan dengan wanita@perempuan ni adalah kerana kebanyakan entri yang akan Anne submit nanti dan pada masa-masa akan datang berkaitan dengan wanita@perempuan. Ada la juga Anne akan tulis tentang lelaki dalam ni tapi lebih kepada nasihat dan tips untuk wanita.
    Dalam blog ni Anne akan cuba sedaya upaya untuk mengupas dan memberi apa yang Anne termampu untuk menjayakan dan mempertingkat imej blog dan juga diri kita sebagai wanita. Kepada wanita-wanita diluar sana yang punya tips dan pandangan atau permintaan, sila lah berikan komen yer..

0 comments:

Post a Comment

 

Segalanya Tentang Wanita Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare